ذاکرین 313 مکتب الزهرا علیها السلام
دانلود مطالب مذهبی و مداحی

 

تقدیم به روح بلند شهید علی خلیلی

صدای بال فرشته مرگ که آمد فهمیدم خدا صدایم زده است. روحم از جسم زخمی ام جدا شد و نور سفیدی راه آسمان را نشانم داد و سرشار از شادی به سوی عرش بال گشودم.

نزدیکتر که شدم چشمم به درهای بهشت افتاد و خنده مستانه ام فلک را در بر گرفت. ناگهان صدایی از زمین بلند شد. برگشتم و به زمینی که برایم حقیر شده بود نگاه انداختم. در خیابانی عده ای مزاحم ناموس مردم شده بودند و طلب کمک می کرد اما فریاد رسی نبود.

آن طرف احمد و علی را دیدم که از مسجد بیرون آمده بودند ولی از کنار دختر بدحجابی به راحتی گذشتند و هیچکدام او را امر به معروف نکرد. کمی دورتر حمید در دانشگاه با همکلاسی های بدحجابش گل می گفت و گل می شنید.

 

هر کسی را که دیدم بی تفاوت از کنار گناه راحت می گذشت و کسی آمری به معروف نبود. ولی محمد، محمد است که به جرم امر به معروف کردن بازداشت شده بود. دلم برایش سوخت.

 یاد سخن رسول خدا افتادم که فرمودند : هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منکر نکنند، و از نیکان خاندان من پیروى ننمایند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نیکانشان دعا کنند امّا دعایشان مستجاب نشود.(امالى صدوق، ص‏254)

ماندم به بهشت بروم یا به زمین برگردم؟ هنوز رگ غیرتم که از زخم روزگار پاره شده بود ورم داشت. هنوز زمین تشنه خون های بود که در رگ غیرتی ها به جوش آمده. کاش می شد برگشت. اما ندایی می گفت بهشت پاداش خوبان است و زمین باشد برای اهلش. باشد که رستگار شوند...

پ,ن: مطلب کنایه ای بود به خودمون که یادمون نره علی برای چی پر کشید و رفت...

 

 

ادامه مطلب نامه شهید علی خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت

 





ادامه مطلب...

طبقه بندی: وصیت نامه شهدا، ،
نوشته شده در تاریخ شنبه 9 فروردين 1393 توسط خادم الحسین

بسم رب الشهدا والصدیقین

 

 

 

 

آن روزها که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند..

نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده است، شرمنده شهدا شویم.

 

 

 

فرازی از وصیت نامه شهدا را در زیر میخوانیم 

  

شهیدحمید باکری

دعا کنید خداوند شهادت را نصیب شما کند در غیر این صورت زمانی میرسد که جنگ تمام میشود و رزمندگان امروز سه دسته میشوند، دسته ای...

 

 

برای مشاهده همه ی مطالب این بخش به ادامه ی مطلب بروید.التماس دعا

 

 





ادامه مطلب...

طبقه بندی: وصیت نامه شهدا، ،
نوشته شده در تاریخ 1 فروردين 1398 توسط خادم الحسین
صفحه قبل 1 صفحه بعد

قالب وبلاگ